Stole My Heart - Kapitel 10

Efter att vi hade suttit och snackat, jag, Madison, Harry och Louis i cirka 20 minuter hörde vi plötsligt killröster ute i hallen. Liam, Niall och Zayn. Dom kom in i vardagsrummet med 7 kartonger med pizza från Pizza-Hut.
Dom gav mig en snabb kram och hälsade sedan på Madison och satte sig sedan ner i soffan dom också.
- Jag ska bara gå och hämta dricka. sa Harry och reste sig upp ur soffan.
- Behöver du hjälp att bära? fråga jag och log mot honom.
- Aa, de kanske är bäst. svara han och log sitt gulliga leende mot mig.
Jag följde med efter honom ut i ett jättelitet med fint kök.
- Skulle du kunna ta dom här, så tar jag glasen? frågade Harry och drog ut en cola och en fanta flaska ur kylskåpet.
- Sure! sa jag och tog emot dom.
- Vad ska vi se för film? frågade jag honom medan han plockade ihop sju stycken glas.
- Liam sa att dom hade hyrt någon film som låg på topplistan nu medan dom var och köpte pizza också. svara han och log mot mig.
Shit, hans leende fick mig verkligen och smälta.



När klockan började närma sig halv 12 hade vi ätit upp all pizza och precis sätt klart filmen, The Hangover 2. Gud vad vi hade skrattat allihopa. Vi bestämde oss för att sätta oss  på tomten runt en eld och bara snacka lite.
Madison´s perspektiv:

- Så hur länge kommer du vara här i London? frågade Louis och log mot mig.
Shit han snackade med mig. Madison, en helt normal tjej från New York. En kändis, en popstjärna. Oh my god, han smile.. Jag fick tänka om flera gånger på vad han nyss sagt. Gud han var sååå snygg!

- I två veckor, svara jag och log mot honom.
Han nickade och log tillbaka.
Vi satt jättelänge runt elden i varsin stol under varsin filt och pratade om allt möjligt., Oss själva, deras tid i X-factor, deras kommande turné, New York.. yeah you name it. Men efter en tag märkte jag att Amanda inte var här längre, jag kollade runt igen och såg att både Harry och Amanda inte satt runt elden längre.
- Vad är det? frågade Niall och kollade lite frågande på mig.
Han måste ha sett att jag kollade runt och letade efter något.
- Vart tog Amanda och Harry vägen? frågade jag och kollade runt i trädgården från min stol.
- Vet inte, jag märkte inte att dom gick ens.. men vi låter dom vara, Harry verkar gilla henne.. sa Louis och log lite flörtigt mot mig.
- Haha okej. sa jag och luta mig tillbaka i stolen igen.
Harry´s perspektiv:

Efter att vi hade suttit runt elden på tomten och snackat i cirka en kvart reste jag mig upp från min stol försiktigt och tog ett löst grepp om Amandas hand som satt i stolen bredvid mig.
- Kom, viskade jag i hennes öra.
Hon reste sig upp ur stolen och följde efter mig in i stugan igen.
- Vad ska vi göra? frågade hon lite förvirrat när vi kom in i stugan.
- Vill snacka med dig själv istället. sa jag och log mot henne samtidigt som jag satte mig ner i soffan.
- Om vadå? frågade hon och log tillbaka samtidigt som hon såg rätt förvirrad ut och satte sig bredvid mig i soffan.
- Asså jag vet inte hur jag riktigt ska säga de här... började jag och kollade ner i mitt knä.
- Vad? frågade hon.
- Ehmm.. jag typ gillar dig.. sa jag och kände hur jag blev lite varm om kinderna.
- Jag gillar dig med, sa hon och tittade upp och log mot mig.
Jag tittade upp och log tillbaka mot henne och tog hennes hand. Jag lutade mig sakta mot henne och mötte hennes läppar i en mjuk, varm kyss.

Förlåt för sjukt kort kapitel men hann inte skriva mer idag...! Kommentera!! :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Naaaw :D Sjukt bra!

2012-01-05 @ 23:17:20
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Johanna

älskar att vi båda skriver om Styles! haha :D

2012-01-06 @ 00:34:02
URL: http://hazzay.blogg.se/
Postat av: Tilda Larsson

Det var bra! Kan du inte föröka att skriva mera? :) Vill läsa mera! :D

2012-01-07 @ 02:14:26
URL: http://tildalarsson.blogg.se/
Postat av: elin

Är det du som har hittat på det?

2012-01-10 @ 01:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0