Stole My Heart - Kapitel 14

Harry kysste mig mer och mer lekfullt och jag gjorde detsamma tillbaka.
Jag satt mig i gränsle över honom och fortsatte vårt lekfulla kyssande. Han smekte min rygg först över linnet och började sedan smeka min rygg under det. Efter en kort stund började han dra av mig mitt linne och började sedan knäppa upp mina shorts. Jag gjorde detsamma på honom och nu hade vi båda bara underkläder på oss. Efter bara några minuter låg vi båda nakna under mitt täcke. Jag satt gränsle över honom och kysste honom medan jag lekte med hans hår.




Jag vred på mig och öppnade ögonen och såg att det hade blivit mörkt ute. Harry var inte kvar men han hade lämnat en lapp på nattduksbordet.
" Ville inte väcka dig. Tack för en underbar dag ;)  Älskar dig grymt mycket! ♥ / Harry"

Jag log och lät lappen ligga kvar medan jag gick upp ur sängen och satte på mig några myskläder. Klockan var halv 10, mamma och pappa skulle komma hem runt 11.
Jag gick ner i vardagsrummet och satte mig framför teven och kollade på Top Model som gick på mtv. Jag skickade iväg ett sms till Harry:
" Förlåt för jag somnade!! Tack själv ;) Älskar dig mer ♥"

Bara efter en minut fick jag ett svar.
" Haha, de kan ju inte du hjälpa! Vi hörs. Love you babe ♥ "

Jag låste min mobil och gick ut i köket för att ta något att äta. Fick bli en mini-pizza som jag värmde i mickron. Precis när jag slog mig ner i soffan med min tallrik i knät darrade soffan till av att Harry ringde. Jag ställde ner tallriken på bordet och svarade.
- Hej, sa jag och log för mig själv.

- Hej! Du, jag kom på en sak... började han säga i andra sidan av luren.

- Vadå?

- Kan inte du sova hos mig inatt? Louis sover hos någon av sina barndomsvänner..

- Jo visst! Jag ska bara packa, kommer sen!

- Okej, bra. Ska jag hämta dig om 15 minuter?

- Aa tack! puss

- Okej, Puss!


Efter att vi hade lagt på åt jag snabbt upp min pizza och gick sedan upp på mitt rum för att packa lite saker jag behövde ha med mig.
När jag packat ner allt jag skulle ha med mig i en väska bytte jag om till jeans och en stor slapp tröja. Jag borstade igenom mitt hår lite fort och slog en snabb blick i spegeln innan jag gick ner mot hallen.  Jag drog upp min mobil och letade upp Mami bland alla mina kontakter och tryckte sedan på den gröna luren. Hon svarade efter bara några få toner.
- Hej älskling! Hur har du det? Vi ska snart åka hem.

- Hej, jag har de bra. Harry har varit här hela dagen.

- Jaha, vad kul.

- Men jag skulle bara säga att jag åker hem till honom och sover där. Han var ensam hemma..

- Okej, vi hörs i morgon! Puss på dig.

- Mmm, puss.

Innan jag låste min mobil igen kollade jag på den lilla digitala klockan uppe i hörnet och såg att de hade gått exakt en kvart nu. Jag satte på mig min jacka och mina converse och gick sedan ut genom dörren och låste efter mig.
Det första jag såg när jag kom ut var Harry som stod lutad mot sin svarta Range Rover. Oh my god, han är verkligen den snyggaste i hela jävla världen.

- Hej älskling, sa han och log mot mig samtidigt som han gick emot mig.

- Heej, svara jag och gick mot honom.

Vi möttes halvvägs. Han tog tag runt mina höfter och kysste mig. Han läppar är de underbaraste i världen. Mjuka, lena.. bäst på att kyssas.
- Fyfan vad jag älskar dig. sa han mellan vi kysstes.
- Älskar dig med. sa jag.
Efter en liten stund avslutade vi kyssandet och hoppade in i bilen och åkte mot lägenheten istället. Hela vägen dit höll vi varandra i handen. Efter cirka 10 minuter stannade vi nedanför lägenheten.
När vi kom in i lägenheten hade Harry skruvat ner till "mysbelysning". Vi bestämde oss för att se på en film som Louis hade hyrt dagen innan.
- Harry, är det okej om jag går och lägger mig? frågade jag och gäspade efter att vi hade sett cirka halva filmen.

- Visst, jag går och hämtar en extra kudde. Toaletten är där. sa han och pekade på en vit dörr en bit bort.

- Okej, tack. sa jag och log mot honom och gick sedan in på toaletten med min väska.

Jag satte på mig min pyjamas, borstade tänderna och tvättade bort mitt smink. Plötsligt såg jag i spegeln att dörren till toaletten öppnades bakom mig och Harry kom in. Jag kollade på honom i spegeln och log medan han gick emot mig.
Han tog tag runt min midja och kysste mig lätt i nacken. Jag vände mig om och mötte hans härliga läppar i en varm, djup och mjuk kyss. Våra tungor lekte med varann. Han lyfte upp mig och satte mig på handfatsbänken och fortsatte kyssa mig. Vildare och vildare. Han skruvade ner ljuset så det blev ganska mörkt och fortsatte sedan snabbt att kyssa mig.
Han drog av mig min tröja så jag bara satt i jeans och bh. Efter en liten stund hade vi båda bara underkläder på oss. Han bar ner mig från bänken och fortsatte kyssa mig på väg in till hans sovrum. Han la ner mig på sängen och kysste mig från min mage upp till munnen. Jag besvarade hans underbara kyssar samtidigt som jag lekte med hans bruna, krulliga hår mellan mina fingrar.
Vi rullade runt i hans säng samtidigt som vi kysste varann. Efter en liten stund låg jag uppe på honom under täcket. Jag knäppte upp min bh.
Han kysste min hals samtidigt som han lirkade av mig mina trosor. Jag drog av honom hans kalsonger och nu låg vi båda två nakna. Våra nakna kroppar mot varann. Gud vad jag älskar honom.
Han drog på sig en kondom som låg i en utav lådorna i nattduksbordet. Han gled långsamt och försiktigt in i mig samtidigt som vi kysstes. 

MINST 5 KOMMENTARER FÖR NÄSTA KAPITEL! :) Hann inte lägga in några bilder, men hoppas det var okej ändå!


Kommentarer
Postat av: Felizia

SJUKT HIMLA BRA!:D xx

asfajsjjdsjsd

2012-02-18 @ 19:51:38
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer!!!

2012-02-18 @ 22:49:11
Postat av: Anonym

meraaaaaa

2012-02-19 @ 09:10:27
Postat av: k.h

Asgrym! Mer :)

2012-02-19 @ 09:31:49
Postat av: Tilda

supermega bra!!

2012-02-19 @ 12:33:12
URL: http://onednovell.webblogg.se/
Postat av: jennie

Skit grymt ju mer mer mer mer !!!!!!!!!

2012-02-20 @ 19:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0